368 Parfém BUR WEEKEND 50 ml v krabičce Inspirováno vůní: Burberry Weekend
Související produkty
Detailní popis produktu
Tento parfém je inspirován vůní Burberry Weekend. Naše parfémy se vyrábějí ze stejných ingrediencí a stejným postupem jako originální parfémy známých značek.
Obsah: 50 ml
Hlava - mandarinka, reseda, šalvěj
Srdce - modrý hyacint, nektarinka, kosatec, kořen fialky, květ broskve, šipky, červený brambořík
Základ - santalové dřevo, pižmo, cedr
Charakter - květinová, pudrově-ovocná
Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje.
O značce:
V roce 1856 se bývalý učeň obchodníka s textilem, Thomas Burberry, se rozhodl zkusit to ve světě módy. Prvním krokem byl jeho obchod s textilem, který si otevřel v Basingstoke, v Hampshire.Trvalo to sice dlouhých čtrnáct let, ale jak se říká, úspěch se časem dostaví. V roce 1870 se tato společnost stala natolik úspěšnou, že Burberry se začal věnovat i navrhování oblečení, většinou plášťů pro sportovce a místních obyvatel, kteří navštěvovali jeho obchod.
Thomas Burberry o deset let později vynalezl pevnou, nepromokavou ale i prodyšnou látku, gebardén. V roce 1888 na ni dokonce získal patent. Zajímavostí je i skutečnost, že do gebardénu byl oděn i muž, který jako první dosáhl jižní pól, Roald Amundsen.
Po vypuknutí první světové války v roce 1914, společnost Burberry přizpůsobila své oděvy podle podmínek, ve kterých bojovali britští vojáci. Také byl vynalezen nový druh pláště, takzvaný „trench coat“, který se stal okamžitě oblíbeným oblečením u většiny civilistů, či filmových hvězd. Nejraději ho nosili např. Peter Sellers ve svých filmech o Růžovém Panterovi či Audrey Hepburnová ve filmu Snídaně u Tiffanyho.
Ve třicátých letech se společnost Burberry začala věnovat i výrobě oděvů pro letce.
Jelikož společnost měla jeden úspěch za druhým, Burberry si v roce 1920 otevřel první vlastní obchodní dům na londýnském Haymarkete, kde je až dodnes hlavní sídlo společnosti Burberry. V padesátých letech se značka Burberry stala dodavatelem pro její královské veličenstvo Královnu Elizabeth II. 150 let stará značka luxusní módy a parfémů Burberry je ve světě ceněna hlavně pro svou eleganci a neobyčejný styl. Společnost Burberry proslavil zejména károvaný vzor, který tvořila bílá, černá a písková barva. Poprvé byla použita jako podšívka jejich kabátku v roce 1924. Společnost si později tento originální vzor se zajímavými barvami dala zaregistrovat jako ochrannou známku. V současné době se tato vzor používá při výrobě různých druhů oblečení či doplňků, například na deštníky, šály, kabelky či cestovní kufry.
S příchodem nového managementu se koncem devadesátých let ze společnosti, která vyráběla oblečení pro starší anglické dámy vyšší střední vrstvy, stala společnost, která odívala mnohé z britských či amerických známých osobností. V roce 2001 do společnosti vstoupil Christopher Bailey. Základem jeho kreativní tvorby byl smysl pro detail, směs klasiky a tradice s nádechem historie. Všechny znaky oděvů značky Burberry, dnes řadí tuto společnost mezi nejuznávanější a nejluxusnější módní značky světa.
Britská značka Burberry nabízejí typické provedení károvaných lahviček parfémů, kterými jsou naprosto jedinečné. Ve více edicích vyšel parfém Burberry Brit, který představuje elegantní dámskou klasiku. Burberry přináší pro ženy také jedinečné vůně z edice Burberry London for Women a to ve dvou provedeních – původní z roku 1995 a nové z roku 2006. Také nesmíme zapomenout na půvabné a zároveň svěží parfémy Burberry Weeked for Women, Burberry Touch Woman a Burberry The Beat. Pro mladé ženy je určitě vhodný parfém Burberry Baby Touch Gentle. Společnost nezapomíná ani na pány. V případě pánských parfémů nabízí nezapomenutelnou klasiku, jejímž představitelem je nepochybně Burberry Brit Men.
Až do roku 1955 byla Burberry nezávislou společností. Později do ní vstoupila společnost Great Universal Stores. V roce 2002 se Burberry Group objevila na londýnské burze. V roce 2005 získali akcionáři kontrolu nad Burberry. Rose Marie Bravo, generální ředitelka společnosti, odešla v roce 2006 do důchodua nahradila ji současná ředitelka Angela Ahrendts. Společnost dnes řídí více než 70 obchodů po celém světě.
O parfému:
Dámský parfém Weekend for Women od Burberry vyšel z dílny parfumérky Nathalie Lorson v roce 1997. Ve stejném roce vydala značka i pánskou variantu Weekend for Men.
Bezstarostně si vychutnává příjemné lenošení, při němž načerpá síly a pročistí si hlavu. Nic ji netíží. Ráda odpočívá, ale kdykoliv to jen jde, vrhne se do nového dobrodružství s neuvěřitelným elánem.
Ze začátku působí svěže až zeleně s esencemi rezedy žluté a mandarinkou doladěnou šalvějí. S pocitem léta s právě posečenou trávou se vrhá do louky rozkvetlých fialek a kosatců, s nimiž jde ruku v ruce nektarinka, květ broskvoně se šípkem, bramboříkem a hyacintem. Celkovou uvolněnou atmosféru zakončuje santalové dřevo s pižmem a cedrem.
Středně intenzivní květinový parfém s pudrovým nádechem se pyšní dlouhodobou výdrží. Nosit ho můžete každý den od jara do podzimu. Je ideální k běžnému nošení do práce, ale především ve volném čase, kdy se přizpůsobí aktivnějším činnostem i relaxačnímu odpočinku.
Doplňkové parametry
Kategorie: | DÁMSKÉ PARFÉMY |
---|---|
Hmotnost: | 0.3 kg |
CHARAKTER vůně: | květinová, pudrově-ovocná |
INSPIRACE ZNAČKOU: | BURBERRY |
INSPIROVÁNO VŮNÍ: | Burberry Weekend |
Obsah: | 50 ml |
URČENÍ: | Dámský parfém |
Výrobce: | Zag Zodiak |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.