370 Parfém KEN WORLD obsah 30 ml Inspirováno vůní: Kenzo World

340 Kč –14 %
Bez názvu
340 Kč –14 % 290 Kč 239,67 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
1.12.2023

INSPIROVÁNO VŮNÍ

Kenzo World

 
 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tento parfém je inspirován vůní Kenzo World. Naše parfémy se vyrábějí ze stejných ingrediencí a stejným postupem jako originální parfémy známých značek.

Obsah: 30 ml

Hlava - červené plody

Srdce - pivoňka, květinové tóny, egyptský jasmín

Základ - ambroxan

Charakter - květinová, jantarová

Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje.

O značce:

Módní značka Kenzo, stejně jako její zakladatel, Kenzo Takada, se staly ve světě módy pro mnohé ikonou. Značka nenabízí jen módu, ale naučí vás lásce k životu, radosti a pozitivní energii. Přináší eleganci v každé své kolekci a vnáší kousek poezie do každého svého parfému. Zamilovat si styl Kenzo znamená být moderní, veselou a půvabnou ženou. Kenzo Takada se narodil 27. února 1939 v malé vesničce Hyogo v Himalájích a už od útlého dětství byl obklopen krásou architektury a přírody, o níž říká, že je pro umělce a jeho tvorbu nejlepší školou.

Jako malý chlapec kradl módní časopisy svým sestrám a šil šaty pro jejich panenky. Už tehdy věděl, že ho móda fascinuje a je to odvětví, kterému se chce v budoucnu věnovat. Začal studovat na prestižní módní škole v Tokiu. Při studiu zároveň pracoval, aby měl dostatek finančních prostředků na večerní kurzy kreslení, které navštěvoval. Když v roce 1960 Kenzo končil školu, vyhrál soutěž módního časopisu So-En a začal navrhovat modely pro známý obchod Sanaa. Neustále však toužil navštívit hlavní město módy, Paříž. Z demolice bytu získal peníze, za které si koupil lodní lístek do Marseille a ihned odcestoval. Do Paříže dorazil 1.ledna 1965, ale hlavní město módy nesplnilo jeho představy o městě plném života, světel a vznešených slavností. Francouzky mu však připadaly krásné a stylové. Navzdory prvotnímu zklamání z dovolené ve Francii, se zpět do Japonska už nikdy nevrátil. Často navštěvoval módní přehlídky, postupně se naučil francouzsky a našel si zde i přátel. U návrháře Pisantiho se učil tkát a postupně začal s úspěchem prodávat své první modely. 

První módní přehlídka Kenzově tvorby se konala v roce 1970. Ručně malované motivy přírody a široká škála barev upoutaly širokou veřejnost zejména pro svou neobvyklost. Kenzo si ještě v témže roce otevřel svůj první butik pod jménem Jungle Jap. Jeho módní představení byly nevídané a známé svou originalitou. Cirkusové výstupy, artisté, kabaret či ohňostroj, byly běžnou součástí jeho módních přehlídek. Od roku 1988 do roku 1995 stihl Kenzo Takada otevřít v Paříži deset butiků značky Kenzo.Tato síť se pomalu rozrostla až do celé Evropy i Asie. Kenzo se stal zároveň prvním japonským návrhářem, který ve Francii představil své parfémy a byl známý tím, že nedbal na zažité normy a vynalezl vlastní styl.

V roce 1999 se velký umělec Kenzo Takada rozhodl definitivně opustit svět módy a věnovat se cestování a svým přátelům. Uspořádal rozlučkovou módní přehlídku, na níž se také vyskytly tradiční neodmyslitelné cirkusová čísla. Kenzo ji ukončil tím, že vzal velký nafukovací glóbus a sestoupil s ním mezi své obdivovatele. Ani po tomto velkolepém odchodu ze světa módy se nedá říct, že Kenzo Takada na ni úplně zanevřel. Už pár let totiž navrhuje a tvoří kostýmy pro divadlo a opery. I když dost cestuje, neustále žije v Paříži. Značka Kenzo si drží svou pozici na módní scéně a těší se velké oblibě tak, jako na začátku, až dodnes.

O parfému:

Dámský parfém Kenzo World vydaný v roce 2016 je nezvyklým květinovým koktejlem pro každou ženu, která touží objevovat svět.

Tato vůně od Francise Kurkdjiana je plná neotřelých přechodů, je rozverná a přitom tajemná, tak jako svět ženy. Probouzí odvahu, zažehává plamen ženskosti a individuality. Flakón svým nezvyklým tvarem evokuje vševidoucí oko.

V hlavě vynikají lahodné tóny červeného ovoce, které odemykají bránu k srdci z květinových akordů, mezi nimi i bohatá pivoňka a omamný egyptský jasmín. Celá kompozice stojí na jednoduchém základu ambroxanu, který je pro celou vůni klíčovým motivem. Dodává květinám na lákavosti, jako kdyby vystupovaly z mlžného oparu.

Kenzo World je středně intenzivní vůně s dlouhou výdrží. Svými křehkými květinovými tóny a šťavnatým ovocem se hodí pro denní nošení, především v období jara a léta.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obsah 30 ml
Hmotnost: 0.2 kg
CHARAKTER vůně: květinová, jantarová
INSPIRACE ZNAČKOU: KENZO
INSPIROVÁNO VŮNÍ: Kenzo World
URČENÍ : Dámský parfém

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: