38 Parfém CHO CAŠMIR obsah 30 ml Inspirováno vůní: Chopard Cašmir

290 Kč –29 %
Bez názvu
290 Kč –29 % 205 Kč 169,42 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
27.10.2021

INSPIROVÁNO VŮNÍ

Chopard Cašmir

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tento parfém je inspirován vůní Chopard Cašmir. Naše parfémy se vyrábějí ze stejných ingrediencí a stejným postupem jako originální parfémy známých značek.

Obsah: 30 ml

Hlava - broskev, mango, bergamot, pomeranč, kokos

Srdce - jasmín, konvalinka, muškátový květ

Základ - vanilka, jantar, santalové dřevo, pačuli, pižmo

Charakter - květinová, orientálně-dřevitá

Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje.

O značce:

Firmu Chopard založil v roce 1860 ve věku 24 let švýcar Louis-Ulysse Chopard jako malou firmičku na výrobu kapesních hodinek a měřících zařízení pro dráhy. V roce 1920 pak ve švýcarské Ženevě otevřel továrnu na výrobu luxusních hodinek a záhy se dokonce stal hodinářem cara Mikuláše II. V rukou rodiny Chopardů byla firma do roku 1963, kdy ji převzal Karl Scheufele se svou ženou Karin, jež firmu vedou dodnes.

Všechny výrobky firmy Chopard už od dob založení musí splňovat přísná kritéria: naprosto perfektní provedení, kde není místo pro žádný kompromis. Hodinky od Chopardů se ve své době dokonce staly synonymem přesnosti a rodina byla jedním z hlavních dodavatelů pro švýcarské dráhy. Karl Scheufele se zasloužil zejména o to, že pod jeho vedením došlo k velkému rozšíření podniku – pod značkou Chopard se začaly vyrábět také charakteristické šperky, které kombinují brilianty, zlato a safírové sklo, a dámské hodinky z drahých kovů. V této době také spatřila světlo světa první ucelená kolekce nazvaná Happy Diamonds, podle níž byl pojmenován dnes již nevyráběný stejnojmenný parfém.

Teprve poté, v roce 1991, přišel na řadu jejich snad nejslavnější parfém Cašmir, který byl vyroben díky Karin Scheufele, jež se nechala inspirovat svými cestami po Indii. Cašmir patří mezi ty orientální vůně, které mistrovsky využívají sladké tóny ovoce. V tomto konkrétním případě se snoubí sladká vanilka, exotické mango, citrusy a výrazný kokos. Oblíbeným parfémem této firmy je také mystický a romantický parfém Wish či jemnější parfém Pure Wish, gurmánská Mira Bai nebo poloorientální sušší vůně s výraznou božskou červenou růží – Madness alias Šílenství. Těšte se však také na květinový Infinement, nádherně ovocně květinový Happy Spirit a nově nyní luxusní parfém Cascade.

Pánové určitě nepohrdnou Cašranem, o němž reklamní slogan pravdivě tvrdí, že je ztělesněním dobrodružství na cestě za poznáním sebe samého, svého nitra a své vnitřní síly, ale i vyjádřením nadčasového poselství a okamžikem ticha v uspěchaném světě. A ještě je tu jeden parfém pro muže – velmi mužná vůně Chopard Pour Homme, která překvapí především příjemnými bylinnými tóny a kořením. Parfémy firmy Chopard vám poskytnou notnou měrou vše, co potřebuje sebevědomá, svá a odvážná žena či elegantní smyslný muž – tedy pořádný kus exotiky, luxusu a vášně.

O parfému:

Dámský parfém Casmir značky Chopard byl uveden v roce 1992. Za jeho složením stojí parfumér Michel Almairac.

Casmir přichází. Silná a extra ženská vůně na orientálně vanilkovém základu oplývá mocí, jež dokáže uhranout a nepustit.

Je jako ovocný koš bohatě naplněný sladkou broskví a meruňkou, tropickým mangem, kokosem a osvěžujícím bergamotem. Vonné nuance přecházejí do květinové kytice voňavého jasmínu, prosluněné pelargónie a uklidňující konvalinky. Základ parfému je naprosto smyslný: od aromatické vanilky, po temné tóny jantaru a santalového dřeva, vyzývavého mošusu až k čerstvé pačuli.

Casmir je silnější intenzity a výdrže. Vůně je pro své těžší tóny vhodná k večernímu nošení v podzimním a zimním období.

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Obsah 30 ml
Hmotnost: 0.2 kg
CHARAKTER vůně: květinová, dřevitě-orientální
INSPIRACE ZNAČKOU: CHOPARD
INSPIROVÁNO VŮNÍ: Chopard Cašmir
URČENÍ: Dámský parfém

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: