Najdete nás i na MALL.CZ

382 Parfém GUC BLOOM obsah 50 ml Inspirováno vůní: Gucci Bloom

400 Kč –13 %
Bez názvu
400 Kč –13 % 350 Kč 289,26 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
7.6.2023

INSPIROVÁNO VŮNÍ

Gucci Bloom

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tento parfém je inspirován parfémem Gucci Bloom. Naše parfémy se vyrábějí ze stejných ingrediencí a stejným postupem jako originální parfémy známých značek.

Obsah: 50 ml

Hlava - zimolez, tuberóza, kořen kosatce, jasmín sambac

Charakter - květinově-bílá

Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje.

O značce:

Gucci je jednou z největších a nejznámějších značek ve světě módy. Od roku 1933 logo firmy – dvě spletené písmena G – je neomylným symbolem kvality a luxusního zboží. Gucci je rovněž historie plná krve a intrik. O kontrolu nad rodinnou firmou Gucci z Florencie, mající hodnotu mnoha miliónů dolarů, totiž bojovali otcové a synové, bratři a bratranci.

Historie tohoto legendárního domu módy sahá až do roku 1906, kdy Guccio Gucci, syn florentského řemeslníka, založil ve Florencii obchod s vybavením pro jízdu na koni a s výrobky vysoké kvality z kůže. Tento nápad mu přišel do hlavy, když byl zaměstnán jako číšník v hotelu Ritz v Londýně. Zde si uvědomil, že kvalitní a luxusní kožená zavazadla a kabely jsou odznakem bohatství nejen hotelových hostů. Vysoká kvalita výrobků se pak stala základním rozpoznávacím znakem jeho luxusních produktů, které se záhy staly velice oblíbené mezi známou a především solventní klientelou (Grace Kelly, Andrey Hepburn nebo Jackie Kennedy).

V 1932 roce Guccio Gucci přišel s návrhem na nazouvací střevíce inspirované klasickými mokasínami. Téměř okamžitě se staly symbolem módy mezi elitou a na vrcholu popularity se držely více než 30 let. Podobným hitem se rovněž staly kabely a kabelky s bambusovou rukojetí.

Bohužel úspěšná éra této značky pak pomalu zhasínala. Firma odbočila od své základní vize a rodina propadla obrovskému chtíči peněz. Vydávala desítky licencí, přicházela s velkým množstvím řad svých produktů v různých kvalitách a nutno říct často velice pochybných (některé se prodávaly i v supermarketech). V průběhu 80 let pak firma musela čelit řadě finančních problémů.

Radikální změna přišla až s nástupem nového uměleckého ředitele Toma Forda v roce 1994, který této světoznámé značce vdechl nový život. Velice talentovaný manager výrazně osvěžil vzhled značky a začal preferovat velice ostrý, moderní až provokující styl. Opět začal stavět na mimořádné kvalitě a luxusu a výrobky s označením Gucci se vrátily na ztracené pozice.

Devize Gucci Parfums byla založena v roce 1974 a svou činnost odstartovala uvedením na trh parfému Gucci No 1. Vůně Gucci byly a jsou vždy nezvykle svůdné, sestavované ze silně smyslných tónů a mají v sobě velice rafinovaný švih. Parfémy Gucci se tak staly synonymem pro moderní luxus.

O parfému:

Dámská vůně Gucci Bloom byla vydána v srpnu 2017, a zahájila tak celou novou řadu parfémů značky Gucci. Pod její bohatou květinovou kompozici se podepsal slavný tvůrce Alberto Morillas.

Parfém je romantický, ale zároveň i sofistikovaný a moderní. Jeho skladba je oslavou bílých květů. Hlava nese záplavu zelených tónů a zářící šťavnatý pomeranč. Střední tóny rozkvétají vůní medového čínského zimolezu, omamné tuberózy a něžného jasmínu. V závěru se rozvíjí mírně krémově-pudrové téma kořene kosatce, santalového dřeva a vanilky.

Flakón ukrývá středně intenzivní vůni se střednědobou výdrží. Svým uhrančivým aroma se skvěle hodí pro denní nošení v období jara.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obsah 50 ml
Hmotnost: 0.3 kg
CHARAKTER vůně: bílá-květinová
INSPIRACE ZNAČKOU: GUCCI
INSPIROVÁNO VŮNÍ: Gucci Bloom
URČENÍ: Dámský parfém

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: