93 Parfém LAN HYPNOSE obsah 50 ml Inspirováno vůní: Lancome Hypnose

13,40 € 17,80 € 5,90 € 1,20 € od 1,20 € –14 % –11 % –27 % –16 % až –27 %
93 Parfém LAN HYPNOSE obsah 50 ml  Inspirováno vůní: Lancome Hypnose
13,40 € 17,80 € 5,90 € 1,20 € od 1,20 € –14 % –11 % –27 % –16 % až –27 % 11,50 € 15,80 € 4,30 € 1 € od 1 € 9,50 € bez DPH 13,10 € bez DPH 3,60 € bez DPH 0,80 € bez DPH od 0,80 € bez DPH
Skladom Skladom Skladom Skladom Zvoľte variant
Variant
Môžeme doručiť do:
3.4.2024 3.4.2024 3.4.2024 3.4.2024 Zvoľte variant

INSPIROVÁNO VŮNÍ

Lancome Hypnose

 

 
 

Detailné informácie

Podrobný popis

Tento parfém je inspirován vůní Lancome Hypnose. Naše parfémy se vyrábějí ze stejných ingrediencí a stejným postupem jako originální parfémy známých značek.

Obsah: 50 ml

Hlava - mandarinka, mučenka

Srdce - jasmín indický, frézie

Základ - vetiver, vanilka

Charakter - ovocná, květinově-vanilková

Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje.

O značce:

Lancome je jedna z největších kosmetických firem současnosti, který byla založena roku 1935 Armandem Petitjeanem, žákem slavného parfuméra Francoise Cotyho. Inspirací pro název značky mu bylo krásné poetické místo zámku La Château de Lancosme, zarostlého planými růžemi. Také ony růže nenechaly Armanda chladného a věnoval jim čestné místo jakožto symbolu značky – zlaté růže. Společnost Lancome se neustále snaží o inovaci, jelikož podle ní je krása věda, jež musí být neustále inovována. Díky šedesátiletým zkušenostem a výzkumným pracím s ženskou krásou má tato společnost kvalitní znalosti o pokožce, jejích funkcích, ale především o jejích potřebách, které se samozřejmě snaží promítnout do vývoje vysoce kvalitních produktů.

Prvními výrobky, které Lancome představila, byla pětice parfémů (Tendre Nuit, Bocages, Conquete, Kypre a Tropiques), poté následovala pleťová a dekorativní kosmetika a samozřejmě další a další parfémy. Na propagaci výrobků Lancome se podílela řada slavných tváří a modelek, například ještě za časů našich babiček Carol Alt či Nacy Dutiel, později poté slavná Isabella Rossellini (např. reklama na parfém Trésor), Juliette Binoche, Christiana Reali, Inés Sastre, Marie Gillain, Drew Barrymore, Kate Winslet či nejnověji Anne Hathaway (reklama na parfém Magnifique). Pro nás známější éru Lancome parfémů nastartovala v roce 1950 vůně Magie, která byla věrná samozřejmě růžím, ale obsahovala také jasmín, fialky či bergamot. Zajímavostí je, že byla plněna do flakónů podobných těm, v nichž se dnes objevuje parfém Hypnose. Pak v roce 1967 přišel na řadu Climat, krásná elegantně pižmová, pudrová vůně s růžovým a narcisovým srdcem na santalovém základu, která se o téměř 40 let později dočkala své slavné reformulace, ostatně stejně jako již zmiňovaná Magie. Ještě známější je poté o dva roky mladší kolegyně O de Lancome, jež se skví svou zeleně citrusovou vůní, která stále dokáže uchvátit svou svěžestí a jistou bezprostředností.

V roce 1978 značka Lancome vsadila na elegantní klasiku v podobě Magie Noire. Ta svou temnou aurou zachvátí určitě nejedno ženské srdce. V 80. letech se pak značka převážně věnovala pánským vůním a zřejmě se připravovala na velký „comeback“, který skutečně přišel ihned na počátku 90. let v tehdy velice oblíbené a všude potkávané Trésor, jejíž kouzlo dnes už dokáže ocenit jen málokterá žena. Zato pokud jej ocení, odvděčí se jí tento nevšední parfém velmi ženskou, plnou a harmonickou aurou pudrových růží, broskví a santalovým dřevem. Trésor má také spoustu svých odlehčených limitovaných edicí, takže pokud na vás klasika bude příliš „klasická“, vyzkoušejte například Tresor Eau Etincelante, Tresor Eau Printemps či Tresor Sheer. Další vůně, Poeme, přišla sice až o pět let později, ale tady se opět čekání vyplatilo, jelikož spolu s ní přišly i nádherné jarní, plné a syté, skutečně poetické tóny optimistické mimózy, himalájského modrého máku a narcisky. Ani další vůně z roku 1998 nezklamala – byl to parfém O Oui a okouzlil ovocně lehce gurmánskou bílozelenou vůní. Ještě před začátkem 21. století se mohl Lancome pochlubit dalším trhákem: vůní Miracle, která jako jedna z prvních přinesla s sebou nádhernou moderní květinovou auru s lehkými sladšími náznaky ovoce (zde zejména liči). A jelikož měl Miracle úspěch, záhy poté se na trhu objevila snad ještě líbeznější Miracle So Magic! či smyslnější a lehce gurmánská Miracle Forever. V roce 2003 trh dobyla velice sexy Attraction s vyleštěným a velmi svůdným aroma šeříku, kosatce, bílých květů a vanilky.

A co teprve úchvatná Hypnose? Ta se objevila v roce 2005 a ihned si všechny naklonila na svou stranu díky něžné, přesto smyslně záhadné mučence a hebké vanilce. Jak se vidět, tak Lancome je přesně ta značka, která ví, co ženy chtějí, a každý jejich parfém je svým způsobem velkým hitem. Tato slova také platí o parfému Magnifique, který se opět jako Trésor točí okolo růží, zde je však přidám kořenitý šafrán a lehký kmínový poprašek, aby vůně byla sušší, zářivá a neodolatelná. Ovšem nemělo by se zapomínat ani ne méně známé vůně této značky jako je například trojice cestovatelské kolekce – vanilkově šťavnatá Tropiques, neuvěřitelně svůdná lehce kořeněně hrušková Benghhal a citrusově květinová krémovější Cyclades. Je vám tato nabídka stále malá? Což takhle tedy vyzkoušet několik reformulovaných a do nových flakónků vsazených vůní? Tak například neuvěřitelně sexy koženou Cuir, orientálně skořicovou Sikkim či pohádkově krásnou růžovou a kosatcovou Peut-Etre? A určitě ještě vyzkoušejte květinově ovocnou Connexion s ostružinu, černým rybízem, ibiškem a divokou růží nebo zatím nejnovější Hypnose Senses s neodolatelnou pepřově květinovou aurou.

A co muži? Ano, ano, sice se zřejmě zatím unudili k smrti, ale nyní přichází jejich chvíle. Vyzkoušet ku příkladu mohou suchou, pepřovou, ale nesmírně prosvětlenou a energickou Miracle Pour Homme, fougerově sladší příjemnou Hypnose Homme, svěžejší Hypnose Men Eau Fraiche, elegantní Trophee či nejnovější a velmi originální a příjemnou Hypnose Homme Cologne.

Parfémy značky Lancome osloví snad každého. A není divu, když mají za sebou více než sedmdesátiletou historii, která je prověřila co do hodnoty, ale také značku poučila v tom, že není radno prodávat jen to nejmodernější a masově nejlíbivější, jelikož i starší kousky mohou mít pro někoho své kouzlo a šarm. A tak Lancome dnes nabízí tradicí prověřené, spíše klasičtější kousky, ale i modernější či reformulované parfémy, které často vynikají svým poetickým a velmi ženským kouzlem.

Dodatočné parametre

Kategória: DÁMSKÉ PARFÉMY, LANCOME, Lancome Hypnose
CHARAKTER vône: ovocná, kvetinovo-vanilková
INŠPIRÁCIA ZNAČKOU: LANCOME
INŠPIROVANÉ VÔŇOU: Lancome Hypnose
URČENIE: Dámský parfém

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: