Najdete nás i na MALL.CZ

352 Parfém GUC Bamboo 50 ml v krabičce Inspirováno vůní: Gucci Bamboo

510 Kč –18 %
352 parfem 50ml 376
510 Kč –18 % 420 Kč 347,11 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
30.6.2022

INSPIROVÁNO VŮNÍ

Gucci Bamboo

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tento parfém je inspirován vůní Gucci Bamboo. Naše parfémy se vyrábějí ze stejných ingrediencí a stejným postupem jako originální parfémy známých značek.

Obsah: 50 ml

Hlava - bergamot

Srdce - květ pomerančovníku, ylang-ylang, casablanca lilie

Základ - tahitská vanilka, ambra, santalové dřevo

Charakter - květinová, citrusová

Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje.

O značce:

Gucci je jednou z největších a nejznámějších značek ve světě módy. Od roku 1933 logo firmy – dvě spletené písmena G – je neomylným symbolem kvality a luxusního zboží. Gucci je rovněž historie plná krve a intrik. O kontrolu nad rodinnou firmou Gucci z Florencie, mající hodnotu mnoha miliónů dolarů, totiž bojovali otcové a synové, bratři a bratranci.

Historie tohoto legendárního domu módy sahá až do roku 1906, kdy Guccio Gucci, syn florentského řemeslníka, založil ve Florencii obchod s vybavením pro jízdu na koni a s výrobky vysoké kvality z kůže. Tento nápad mu přišel do hlavy, když byl zaměstnán jako číšník v hotelu Ritz v Londýně. Zde si uvědomil, že kvalitní a luxusní kožená zavazadla a kabely jsou odznakem bohatství nejen hotelových hostů. Vysoká kvalita výrobků se pak stala základním rozpoznávacím znakem jeho luxusních produktů, které se záhy staly velice oblíbené mezi známou a především solventní klientelou (Grace Kelly, Andrey Hepburn nebo Jackie Kennedy).

V 1932 roce Guccio Gucci přišel s návrhem na nazouvací střevíce inspirované klasickými mokasínami. Téměř okamžitě se staly symbolem módy mezi elitou a na vrcholu popularity se držely více než 30 let. Podobným hitem se rovněž staly kabely a kabelky s bambusovou rukojetí.

Bohužel úspěšná éra této značky pak pomalu zhasínala. Firma odbočila od své základní vize a rodina propadla obrovskému chtíči peněz. Vydávala desítky licencí, přicházela s velkým množstvím řad svých produktů v různých kvalitách a nutno říct často velice pochybných (některé se prodávaly i v supermarketech). V průběhu 80 let pak firma musela čelit řadě finančních problémů.

Radikální změna přišla až s nástupem nového uměleckého ředitele Toma Forda v roce 1994, který této světoznámé značce vdechl nový život. Velice talentovaný manager výrazně osvěžil vzhled značky a začal preferovat velice ostrý, moderní až provokující styl. Opět začal stavět na mimořádné kvalitě a luxusu a výrobky s označením Gucci se vrátily na ztracené pozice.

Devize Gucci Parfums byla založena v roce 1974 a svou činnost odstartovala uvedením na trh parfému Gucci No 1. Vůně Gucci byly a jsou vždy nezvykle svůdné, sestavované ze silně smyslných tónů a mají v sobě velice rafinovaný švih. Parfémy Gucci se tak staly synonymem pro moderní luxus.

O parfému:

Dámský parfém Bamboo vydala značka Gucci v roce 2015.

Stejnojmenná kolekce doplňků dala vzniknout této květinově sladké vůni určené všem moderním ženám, které nelze snadno zaškatulkovat, protože jejich síla a potenciál leží v mnohostrannosti.

Mezi úvodními tóny se ozývá svěžest bergamotu. Srdce otevírá ylang-ylang, lilie Casablanca a pomerančový květ. Základ tvoří jantar, santalové dřevo a tahitská vanilka.

Vůně střední intenzity a středně dlouhé výdrže se hodí na denní nošení po celý rok.

Doplňkové parametry

Kategorie: DÁMSKÉ PARFÉMY
Hmotnost: 0.3 kg
CHARAKTER vůně: citrusová, květinová
INSPIRACE ZNAČKOU: GUCCI
INSPIROVÁNO VŮNÍ: Gucci Bamboo
URČENÍ: Dámský parfém

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
5
0x
4
1x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
4
K Avatar autora | 8.7.2020
Svěží citrusovka, která není ani moc sladká, ani moc kyselá, ani moc hořká, ale prostě tak akorát:-)

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení