Naši milý zákazníci. V období od 12. 3. 2024 do 25. 3. 2024 nám nebude fungovat zákaznická linka. Za tuto skutečnost se velmi omlouváme a děkujeme za pochopení. V případě poblému či dotazu nás prosím kontaktujte na email: info@vonela.cz

Reklamace

REKLAMACE

I když je procento vad na dodávaném zboží mizivé, je dobré vědět, že případné nedostatky vyřešíme bezodkladně a k Vaší spokojenosti. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle, než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Kdy můžu reklamovat?

Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.

Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).

Jaká práva mám při reklamaci?

V případě vady zboží se společně můžeme domluvit na kompenzaci ve formě poukázky nebo slevy.

Dále jste oprávněni požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy.

Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny.

Pokud jde zároveň o významnou vadu, můžete i odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.

Jak mám reklamovat?

V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete jej na adresu Eva Farabauerová, Na Hobiznách 824, Zliv u Č. Budějovic, 373 44 společně s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete přiložený v zásilce (pokud jej nenaleznete, tak jej můžeme zaslat emailem).

Reklamaci lze také zaslat přes pobočky Zásilkovny. Zde je ale nutné nám nejprve napsat nebo zavolat. Domluvíme se a my Vám zašleme kód pro zpětnou zásilku.

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky

O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.

Kontakty

Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na
e-mailu info@vonela.cz nebo na tel. čísle +420 702 073 400.